专心

专心~专心~专心~专心~专心~专心~专心~专心~专心~专心~专心~专心~专心~!!!!

这是我妈妈今天所对我说的话。

刚开始,我并不以为意。

但后来,我上FACEBOOK玩游戏时,我的FARM TOWN GAME不断地 have an error problem...x3
(当时我开了三个网站:FARM TOWN,BLOG & RESTRAUNT CITY.

After that, I tried to close the RESTRAUNT CITY.

Then I found out that my Farm Town Game was better a bit.

!!!!!!!!!!!!!!!!GREAT!!!!!!!!!!!!!!!!

"HOW IMPORTANT OF 专心 is..." my mother told me...>>>> AGAIN.

评论

此博客中的热门博文

2013 SPM (1)

一场虚惊

开玩笑